Dziś jest poniedziałek, 21.10.2019, imieniny Urszuli, Hilarego
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej » Aktualności » TERMINY WYPŁAT ŚWIADCZENIA DOBRY START

TERMINY WYPŁAT ŚWIADCZENIA DOBRY START

TERMINY WYPŁAT ŚWIADCZENIA DOBRY START

TERMINY WYPŁAT

ŚWIADCZENIA DOBRY START

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malanowie informuję, że zgodnie z § 29 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start”, wypłata świadczenia następuje w terminie:

- 2 miesięcy, licząc od dnia złożenia wniosku wraz z dokumentami.

W przypadku wniosków o ustalenie prawa do świadczenia dobry start złożonych wraz z dokumentami w lipcu lub sierpniu wypłata przysługującego świadczenia następuje nie później niż do dnia    30 września.

 

zamieściła M.P.


Pozostałe aktualności