Dziś jest niedziela, 27.11.2022, imieniny Waleriana, Wirgiliusza
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej » Aktualności » Dodatek dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła

Dodatek dla gospodarstw domowych z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła

grzejnik

  

 

Dodatek dla gospodarstw domowych

Wnioski o nowe świadczenie z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła można składać w gminie według miejsca zamieszkania.

 

 

Dodatek dla gospodarstw domowych przysługuje osobie w gospodarstwie domowym, w przypadku gdy głównym źródłem ciepła gospodarstwa domowego jest:

1) kocioł na paliwo stałe, kominek, koza, ogrzewacz powietrza, trzon kuchenny, piecokuchnia albo piec kaflowy na paliwo stałe, zasilane peletem drzewnym, drewnem kawałkowym lub innym rodzajem biomasy, albo

2) kocioł gazowy zasilany skroplonym gazem LPG, albo

3) kocioł olejowy – zgłoszone lub wpisane do centralnej ewidencji emisyjności budynków.

 

W przypadku gdy pod jednym adresem miejsca zamieszkania zamieszkuje więcej niż jedno gospodarstwo domowe, jeden dodatek dla gospodarstw domowych przysługuje dla wszystkich gospodarstw domowych zamieszkujących pod tym adresem.

 

DODATEK NIE PRZYSŁUGUJE W PRZYPADKU ZŁOŻENIA WNIOSKU O WYPŁATĘ DODATKU WĘGLOWEGO.

 

Dodatek dla gospodarstwa domowego wynosi:

1) 3000 złotych – w przypadku gdy głównym źródłem ciepła jest kocioł na paliwo stałe zasilany peletem drzewnym lub innym rodzajem biomasy, z wyłączeniem drewna kawałkowego;

2) 1000 złotych – w przypadku gdy głównym źródłem ciepła jest kocioł na paliwo stałe, kominek, koza, ogrzewacz powietrza, trzon kuchenny, piecokuchnia albo piec kaflowy, zasilane drewnem kawałkowym;

3) 500 złotych – w przypadku gdy głównym źródłem ciepła jest kocioł gazowy zasilany skroplonym gazem LPG;

4) 2000 złotych – w przypadku gdy głównym źródłem ciepła jest kocioł olejowy.

 

 

Jak złożyć wniosek o dodatek dla gospodarstw domowych?

Wniosek o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych składa się w terminie do dnia 30 listopada 2022r.:

-elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP

- tradycyjnie (papierowo) w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Malanowie, ul. Turecka 16, 62-709 Malanów, pokój nr 9 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.

 

Pamiętaj: o prawidłowym i kompletnym wypełnieniu druku wniosku.

 

Prosimy: wpisz w druk wniosku adres poczty elektronicznej – na wskazany we wniosku adres poczty elektronicznej będzie wysłana informacja o przyznaniu dodatku osłonowego.

 

    

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 63 289-20-27 wew. 63   w godzinach od 7:30 do 15:30.

 

 

Dyrektor Gminnego Ośrodka

Pomocy Społecznej w Malanowie

-Alicja Maciejewska-

 

Zamieściła: N.P.

Zdj. ri/pixabay.com


Pliki do pobrania


Pozostałe aktualności